annieforsberg

Alla inlägg under juni 2011

Av annie forsberg - 25 juni 2011 18:51

2 veckor på lovet har gått OCH...

jag vill tillbaka!

tillbaka nu, direkt och på en gång.


Saknar Allt,

Saknar Gemenskapen,
Saknar vännerna,
Saknar att inte ha någon som passar på en,
Någon som bryr sig om allt man gör.


vill Till Rättvik, NU!

hem

Av annie forsberg - 5 juni 2011 11:24

Vill tillbaka till Rättvik, och alla människor.
men efter den veckan vill jag hem,
Hem till mitt älskade.
hem och ha grymt tråkigt hela dagarna,

njuta av sommaren!

Av annie forsberg - 4 juni 2011 19:33

Du kommer aldrig komma ut på tävlingsbanorna.
du kommer aldrig tvingas vara bättre än någon annan.
den tiden är förbi.
Du kanske inte är Dressyrhästen jag alltid drömt om,
du kanske inte vill vara inne i paddocken och gå runt runt.
Men..


Du kanske är hästen som älskar att vara ute i skogen hela dagarna.
Du kanske är den hästen Som följer mig genom vått och torrt.
Som kommer gå när jag styr dig rakt ut i skogen.
som alltid skulle stanna om jag ramlar av ute i skogen.
det kanske är du som kommer Älska att vara ute och racea ibland.
Eller bara stå hemma i din fina hage och njuta av livet.


 


Det är inte KANSKE du,
det är du!


Du är min bästa vän,
som jag aldrig någonsin kommer lämna.
Jag Älskar Dig !


 

Presentation


Annie heter jag,
en lite galen, pigg, glad och härlig tjej!
går i skola i Rättvik, naturbruk inriktning häst.
På loven och op helger håller jag på med min Älskade Häst som kallas för Muppen :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards