annieforsberg

Alla inlägg under mars 2012

Av annie forsberg - 11 mars 2012 22:23

Ibland i livet, träffar man personer som förändrar ens liv totalt,

en person som vänder allting upp och ner.
En person som man vet är den rätta, på en gång.
kärlek vid första ögonkastet.
Jag har träffat den personen, killen med stort K.


Jag visste från första gången jag såg dig, att du ska bli MIN.
Jag visste att, den här killen släpper jag inte.
Inte för någonting.
Jag fastna helt vid din ärlighet, att du bara kunde berätta allt.

______________________________________________________


Nu när jag har dig, när du faktiskt är "min".
jag är fast, ännu mer.
jag är kär, galet kär!
i det vackraste som finns,
du gör mig lycklig,mer lycklig än någon
annan tjej på den här jorden.


Jag har hittat min trygga famn,
min trygga punkt,
dit jag alltid kan gå.


 

Minä Rakastan Sinua!
Matias Kulpakko <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Annie heter jag,
en lite galen, pigg, glad och härlig tjej!
går i skola i Rättvik, naturbruk inriktning häst.
På loven och op helger håller jag på med min Älskade Häst som kallas för Muppen :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards