annieforsberg

Alla inlägg under november 2011

Av annie forsberg - 1 november 2011 21:47

justnu är det höstlov, så just nu har jag mycket tid för mina skruttar!
Muppen drog såklart av sig en sko i söndags...
Trixa får extratid, red en långtur igår.
mest skritt, men även en bit trav, och några småskutt i skogen.
hon skötte sig superbra! och var rejält trött när vi kom hem.

idag har vi skrittat ut en sväng i skymningen, bara hon och jag!
grimma & grimskaft. HELMYSIGT ♥


imorn är det vila för då får hon förhoppningsvis skor. efter att ha varit skolös sen i somras..
även vila på torsdag :)
på Fredag ska Emelie W rida henne, får se vad hon tycker!


på lördag & söndag ska Emelie O komma hit och rida henne.
på söndag är det hopptävling.
jag på Muppen & Emelie på Trixa.
på modiga 50 cm :)

 


bilden utstrålar ren lycka!'

världens bästa du ♥

 

Presentation


Annie heter jag,
en lite galen, pigg, glad och härlig tjej!
går i skola i Rättvik, naturbruk inriktning häst.
På loven och op helger håller jag på med min Älskade Häst som kallas för Muppen :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards