annieforsberg

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av annie forsberg - 6 mars 2011 21:57

TRixa "bor" nu i Rättvik.

och hon trivs jättebra, 

lugn och snäll är hon! 


har ridit en sväng idag, bara skritt och pyttelite trav.

hon va hur lugn som helst och drog ingenting.

hon trivdes finfint i Balders sällskap så de va helt perfekt

just nu står hon i boxen bredvid Nutte som hon ska stå med i hagen imorgon oxå


Får hoppas att resten av veckan blir lika bra som idag.

förövrigt mår jag superduper bra och går runt med ett leende på läpparna hela tiden. 

lycklig annie?


JA! 



nu ska jag kika på film och sen sova. 

Av annie forsberg - 6 mars 2011 09:30

RÄTTVIK

 

idag mina vänner tar jag mitt pick&pack å åker till Rättvik.

Min finafina Trixa följer med mig också,

ska rida henne i veckan och träna henne lite.

hoppas på fint väder så vi kan ta långa uteritter bara hon och jag

får hoppas att hon trivs däruppe helt utan Muppen oxå,

annars vet jag inte hur vi gör.

 

Nästa fredag den 11/3 ska jag och Trixa tävla.

det blir första tävlingen lite längre ifrån hemmet och lite "högre"
vi ska tävla en 60-70 cm CR, skolan har skolmästerskap.

Får hoppas att träningen har lönat sig och att hon inte blir alltför rädd för publiken.

 

SO, Wish me luck.

åh så får vi se om jag skriver när jag är i Rättvik.

 

PUSS'N

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Annie heter jag,
en lite galen, pigg, glad och härlig tjej!
går i skola i Rättvik, naturbruk inriktning häst.
På loven och op helger håller jag på med min Älskade Häst som kallas för Muppen :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards