annieforsberg

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av annie forsberg - 11 mars 2011 20:03

Syskonmys i gränges + bettan.

sitter just nu i BÄRGÄ och kollar på tv, dricker kaffe (i min ABBkopp) och äter MUMS-MUMS!

längesen jag träffade Bror och bettan.

riktigt mysigt faktiskt.

har blivit bjuden på Tacos oxå, så är mätt och belåten.

får se vad kvällen mer bjuder på,

ska nog sova tidigt, och länge! 

skulle vara "himla" skönt ;)


   ska nog rida min prins imorgon <3


Av annie forsberg - 11 mars 2011 19:05

tänkte skriva om ett ganska stort problem jag har med mig själv.

jag kan bli jätteirriterad när människor kommer för nära mig.

visa funkar det bättre med vissa inte.

Alltså då menar jag om någon står och petar på mig, flåsar mig i nacken, håller på med mitt hår när ja inte vill.

klarar inte heller av när någon står bakom mig när jag skriver på datorn.

blir irriterad och vet verkligen inte var jag ska ta vägen.


Jag har liksom en "bubbla", den varierar i storlek varje dag.

men just idag är den jättestor, klarar inte av människor.

kan vara för att jag är trött,

men såklart så kan inte vissa respektera det.


fler som har de problemet eller är jag ensam? (;

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Annie heter jag,
en lite galen, pigg, glad och härlig tjej!
går i skola i Rättvik, naturbruk inriktning häst.
På loven och op helger håller jag på med min Älskade Häst som kallas för Muppen :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards