annieforsberg

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av annie forsberg - 7 mars 2011 21:32

Dagen idag har varit rätt bra för en gång skull.

Hade långdag så slutade 10 i 4 men de gjorde ingenting

efter skolan var göran med till stallet och fotade mig och Trixa.

får hoppas nån bild går att visa iaf, hon ville inte stå stilla..


i början va ALLT jätteläskigt, men på slutet lugna hon ner sig lite iaf.

Red en sväng i ridhuset efteråt, skrittade flera varv för att hon skulle vänja sig lite, sen tog jag trav i båda varven, hon behövde inte korta eller nånting utan fick springa på lite. Sen drog jag den vilda chansningen och fattade galopp i ett hörn,

OCH.. Hon fattade på en gång :o helt sjukt underbart kändes det.

Hon kan!! Världens finaste häst <3


Så ridningen gick jättebra,

fick sällskap i stallet sen så slapp vara helt själv.

Nu ska jag ner till masen och äta mat.

hungrig som satan är jag..

vii höres!


PUSSN!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Annie heter jag,
en lite galen, pigg, glad och härlig tjej!
går i skola i Rättvik, naturbruk inriktning häst.
På loven och op helger håller jag på med min Älskade Häst som kallas för Muppen :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards