annieforsberg

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av annie forsberg - 21 mars 2011 22:27

lever min dröm.

Varje gång jag sätter foten innanför stalldörren, känner stallukten, hör hästarnas gnägg. myser med en häst, rider den, galopperar i skogen ja varje minut tillbringad med en häst är helt magisk!
hur dåligt det än går, hur dåligt jag än mår så blir jag alltid på bra humör efteråt.

dessa fina djur skänker så mycket glädje,

De förtjänar att behandlas med respekt och ärlighet.
inget djur förtjänar att bli slagen eller skadad på annat vis.

utan dessa djur skulle inte jag existera, de har räddat mig.

hjälpt mig genom allt de svåra!
ÄLSKADEÄLSKADE hästar <3


 

Jag och Dali, efter en träningstävling i pärlby <3

  Fina trixa!

   gammal bild på mig och muppen!
men lika vacker för de.


Det här är kärlek på hög nivå !







Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Annie heter jag,
en lite galen, pigg, glad och härlig tjej!
går i skola i Rättvik, naturbruk inriktning häst.
På loven och op helger håller jag på med min Älskade Häst som kallas för Muppen :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards