annieforsberg

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av annie forsberg - 1 maj 2011 23:45

satt och tänkte på en grej idag.

jag uppskattar dessa djur alldeles för lite,
dessa vackra underbara djur!

Mina hästar har verkligen räddat mitt liv 

och det jag saknar när jag är i Rättvik är..
Simb Murphy & Risnäs Trixa.

knäppa men så himla bra!


Har fixat lite jämförelsebilder från våran första tid tillsammans till nu.     mindre mage, mer muskler, mer livsglädje, och framför allt har hon fått man!


   bättre språng, mer energi, mer glädje i det hela.


Dessa hästar var det nån som en gång i tiden sa att de aldrig skulle duga någonting till och att de aldrig skulle funka som ridhästar.

märker de!


2.5 år tillsammans nu.

och fler ska det bli.

älskade djur <3

Presentation


Annie heter jag,
en lite galen, pigg, glad och härlig tjej!
går i skola i Rättvik, naturbruk inriktning häst.
På loven och op helger håller jag på med min Älskade Häst som kallas för Muppen :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards