annieforsberg

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av annie forsberg - 16 maj 2011 22:44

fick ett förslag att jag skulle rida Nattas häst Rico på hennes hopplektioner för hon skulle inte ha tid själv.
Rico är en varmblodsvallack kan jag också slänga in, hur söt som helst och en riktig myshäst!


onsdagen för 2 veckor sen var det dags.
hade aldrig suttit på hästen förut men endå kämpade jag mig egenom 2 terränglektioner. Rico var supersnäll och är en mycket fin häst att rida, mjuk i munnen och inte alltför trälig.
var nästintill livrädd när jag skulle hoppa ute i terrängen, men det gick över när jag börjat hoppa lite.


världens bästa Victoria Hagman var där och fotade
så slänger ut några bilder :)


  charmig bild !       

Saga på Dunet, och jag på Rico!

Saga hittar ni på http://sagahagmann.blogg.se/ :)

 

sista bilden är så söt!
jag och Rico hoppar ut bild.

Av annie forsberg - 16 maj 2011 22:30

red dressyr för 2 veckor sedan på finaste Cosmic.
Saga hjälpte mig lite och tog massor med fina kort.
Cosmic är då en varmblodsvallack som jag börjat ridit några dagar i veckan.
mycket vacker häst som dessutom är lättlärd vilket passar mig!
ett riktigt energiknippe som älskar att galoppera.


sitter själv som en kratta men det ska tränas bort!


favoritbilden för dagen! <3 


 

    

 

        bild ifrån hagen när jag skulle rida han andra gången någonsin.

han låg där i hagen och såg så mysig ut när jag hoppade av bussen så jag var ju tvungen att mysa lite :)


Av annie forsberg - 16 maj 2011 21:42

mitt finaste hjärta! :)


 

Presentation


Annie heter jag,
en lite galen, pigg, glad och härlig tjej!
går i skola i Rättvik, naturbruk inriktning häst.
På loven och op helger håller jag på med min Älskade Häst som kallas för Muppen :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards