annieforsberg

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av annie forsberg - 3 maj 2011 23:41


 


Saknar den där dagen

Saknar lyckan jag hade

Saknar Det fina vädret

Saknar att vara sådär trygg

Men framför allt Saknar jag dig.


Du är världens finaste vän, och världens bästa!

Av annie forsberg - 3 maj 2011 23:33

började morgonen med att vakna upp bredvid Världens bästa Amanda.
Snoozade ett tag men gick till slut upp, efter lite stress med fixning och frulle så stack jag, Amanda, Vikkan & Sabina till Mora på idrottsförenings-utbildning, vilket var riktigt roligt och lärorikt.

Efter de blev det stormöte i aulan, innehöll mest ordet "fest" haha.
fick hemuppgifter på hovvården, så det blev en dag utan skola.


Men satt mig endå i Datasalen med Amanda och pluggade igen lite hästkunskap, så har bara en sak kvar som inte är gjord i det.

riktigt skönt faktist :)


på eftermiddagen följde jag med Amanda på lärarridningen och tränade på kadriljen till vårshowen på fredag, och det satt som en smäck. mycket duktiga elever och en mycket duktig lärare har dem.


När vi var färdiga där åkte vi till klubben för Amanda skulle ha hoppträning, Det gick jättebra och Rasmus var jättefin!

Dagen och kvällen blev mycket lyckad och jag är gladare än någonsin :)

 

Skickar med en länk till Amanda's och Janina's blogg :)
amanda har gjort ett sjukt bra jobb med Rasmus och han har blivit mycket finare, smidigare, gladare och mycketmycket lyckligare!


   finaste Amanda & Rasmus


Presentation


Annie heter jag,
en lite galen, pigg, glad och härlig tjej!
går i skola i Rättvik, naturbruk inriktning häst.
På loven och op helger håller jag på med min Älskade Häst som kallas för Muppen :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards