annieforsberg

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av annie forsberg - 31 maj 2011 00:04

1 år på den här skolan och i den här hålan har snart gått.
ett år fullt med underbara dagar och mindre underbara dagar.
1 år då mycket har förändrats.
i början var jag den blyga tjejen som knappt gick utanför dörren och som inte pratade med någon.
flyttade till Masen på hösten och då vände allt.
jag började umgås med andra människor och fick massor av nya vänner!

Bland annat en mycket fin vän till mig vid namn Klas "turtles" Roos.
har grymt mycket minnen med denna pöjk.
massa galna bilturer runt överallt,
suttit och pratat uppe vid skidbacken.
kollat på blixtrarna när det åskat och såklart en hel del mer.
Detta är verkligen en vän jag håller hårt vid!!


   en bild från en av alla dessa bilturer!



Men de som bokstavligt talat räddat mitt liv är Amanda "Sambo" Vikner & Emelie "ekorre" Odell.
hade inte klarat mig utan dessa flickor.
de har hjälpt mig så sjukt många gånger.
och har superduper mycket minnen med dem!

finns så mycket jag kan säga, men kan inte få ner det i meningar.

love my girls!!
kärlek på dom <3



Presentation


Annie heter jag,
en lite galen, pigg, glad och härlig tjej!
går i skola i Rättvik, naturbruk inriktning häst.
På loven och op helger håller jag på med min Älskade Häst som kallas för Muppen :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards