annieforsberg

Alla inlägg under mars 2011

Av annie forsberg - 5 mars 2011 20:47

jaha, nu har man bytt till bloggplatsen.se oxå.

känns bra, mycke lättare att hitta här!


anledningen till att jag bytte hit var för att min kompis skulle fixa designen och hon tyckte det var lättare att fixa de här.

och för att jag vill ha en nystart,

står så mycke gammalt på min gamla blogg,

så det här ska nog bli bra!


---------------------------------------------------


Här kommer jag skriva om mitt liv, mina hästar, skolan och såklart en hel massa annat, då jag är en som har en massa funderingar!


lite info om mig då.


Ja jag heter då Annie (mona vivi-anne) forsberg och är 16 snart 17 år.

jag bor i en by utanför ludvika på helger och lov men på vardagarna bor jag i Rättvik och går också i skola där.

Jag går på naturbruksgymnasiet inriktning häst,

går i en underbar klass med fina människor.

skolan och boendet är också helt okej!

och trivs som fisken i vattnet.


på fritiden håller jag på med mina fina hästar,

Trixa och Muppen som dom kallas.

dom är mitt liv!
Trixa tränar jag för det mesta hoppning på en gång i veckan för en jätteduktig tjej som heter Emelie Wester!

Muppen hobbyrider jag mest då han har ganska dåliga ben som inte tål så mycket, men det blir massa mysuteritter, lite körning och NH träning ibland.

Båda hästarna har sin charm.

och jag vet inte vad jag skulle göra utan dom!


Var beredd på en massa snack om hästar och sånt,

då ja är rätt duktig på att skriva om dom.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Annie heter jag,
en lite galen, pigg, glad och härlig tjej!
går i skola i Rättvik, naturbruk inriktning häst.
På loven och op helger håller jag på med min Älskade Häst som kallas för Muppen :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards